Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ | 23 Απριλίου 2020, 18:23
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Καλησπέρα σας, είναι δυνατόν σε μια τάξη που πρέπει να μειωθούν τα παιδιά εσείς αντίθετα να αυξάνετε τον αριθμό των παιδιών;σκεφτείτε λίγο τα παιδιά που βρίσκονται μέσα στις τάξεις...παιδιά με ειδικές ανάγκες, παιδιά από άλλες χώρες, παιδιά που για οικογενειακούς λόγους χρειάζονται στήριξη...αντί να βοηθήσετε τα παιδιά βάζοντας συν έναν νηπιαγωγό στα 22 παιδιά εσείς τα αφήνεται στην τύχη τους. πως μια νηπιαγωγός να μπορέσει να ασχοληθεί με όλα καθώς και με τις ανάγκες τους ώστε να βοηθήσει κάθε ένα από αυτά όπως επιθυμεί και όπως πρέπει;; πολλά τα ερωτήματα κι εσείς τα αγνοείτε...