Η έκθεση μαθητών προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) σε μια ξένη γλώσσα έχει πολλαπλά οφέλη όπως αποδεικνύεται από τη σύγχρονη βιβλιογραφία. Οι δραστηριότητες που θα υλοποιούνται στο νηπιαγωγείο θα είναι κατάλληλα σχεδιασμένες για μαθητές μικρής ηλικίας και θα βασίζονται στο παιχνιδι, το τραγούδι, την κίνηση, τα παιχνίδια ρόλων και το παραμυθι. Μέσα από τετοιες συντομες σε διάρκεια δραστηριότητες τα παιδιά έρχονται σε έμμεση επαφή με την ξενη γλωσσα και αποκτούν πολλά στοιχεία της γλωσσας εύκολα και χωρις συνειδητή προσπαθεια. Αλλωστε οι σύγχρονες ερευνες αποδεικνύουν ότι όσο πιο γρήγορα ερχομαστε σε επαφή με τη γλωσσα, τοσο πιο ευκολα και αποτέλεσματικα την αποκτουμε. Οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί δεν χρειάζεται να ανησυχούν γιατι προβλέπεται να ειναι παντα εκει παρόντες κατα τη διαρκεια των δραστηριοτήτων αυτων.
Η έκθεση μαθητών προσχολικής ηλικίας (4-6 ετών) σε μια ξένη γλώσσα έχει πολλαπλά οφέλη όπως αποδεικνύεται από τη σύγχρονη βιβλιογραφία. Οι δραστηριότητες που θα υλοποιούνται στο νηπιαγωγείο θα είναι κατάλληλα σχεδιασμένες για μαθητές μικρής ηλικίας και θα βασίζονται στο παιχνιδι, το τραγούδι, την κίνηση, τα παιχνίδια ρόλων και το παραμυθι. Μέσα από τετοιες συντομες σε διάρκεια δραστηριότητες τα παιδιά έρχονται σε έμμεση επαφή με την ξενη γλωσσα και αποκτούν πολλά στοιχεία της γλωσσας εύκολα και χωρις συνειδητή προσπαθεια. Αλλωστε οι σύγχρονες ερευνες αποδεικνύουν ότι όσο πιο γρήγορα ερχομαστε σε επαφή με τη γλωσσα, τοσο πιο ευκολα και αποτέλεσματικα την αποκτουμε. Οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί δεν χρειάζεται να ανησυχούν γιατι προβλέπεται να ειναι παντα εκει παρόντες κατα τη διαρκεια των δραστηριοτήτων αυτων.