Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΡΓΥΡΙΟΣ ΦΥΝΤΑΝΑΚΗΣ | 23 Απριλίου 2020, 18:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ως προς την υποχρεωτική παρακολούθηση κάποιας απ τις ομάδες προσανατολισμού στην Β΄και Γ΄Λυκείου. Η υποχρεωτική παρακολούθηση στην Β΄ και Γ΄Λυκείου κάποιας από τις ομάδες προσανατολισμού αναγκάζει μαθητές, που απλώς θέλουν να πάρουν ένα απολυτήριο από το Γενικό Λύκειο, να "σέρνονται" στην παρακολούθηση εξειδικευμένων προγραμμάτων σπουδών. Με δεδομένο ότι τέτοια προγράμματα σπουδών είναι ίσως απαραίτητα μόνο σε όσους μαθητές επιδιώκουν την κατάκτηση επαρκών γνώσεων για την επιτυχή εισαγωγή και παρακολούθηση πανεπιστημιακών σχολών, σε όλους τους υπόλοιπους μαθητές (που δεν είναι λίγοι) δεν προσφέρουν παρά μόνο ατελείωτες ώρες καθήλωσης σε άβολες καρέκλες. Λαμβάνοντας υπόψη δε, ότι ακολουθώντας την περιρρέουσα ατμόσφαιρα, υποβάλλονται στην αγορά και παρακολούθηση ακριβών ιδιαιτέρων και φροντιστηριακών μαθημάτων που οδηγεί τις οικογένειές τους σε οικονομική αιμορραγία και ανώφελη ψυχολογική καταπόνηση,θα έπρεπε για αυτούς τους μαθητές να υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές. Δεν θα επεκταθούμε περισσότερο. Από την 23χρονη εμπειρία μας στις λυκειακές τάξεις πιστεύουμε ότι θα πρέπει να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές που δεν θέλουν να παρακολουθήσουν κάποια από τις ομάδες προσανατολισμού, να επιλέγουν από μια λίστα μαθημάτων "χρήσιμων" για την μετέπειτα ζωή τους όσο και ευχάριστων ώστε οι Β΄και Γ΄ Λυκείου να είναι οι τάξεις δημιουργίας από τις οποίες δεν θα θέλουν να φύγουν.