Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΑΣΤΕΡΙΟΣ | 23 Απριλίου 2020, 18:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ελπίζω ότι θα γίνει αντιληπτό στην υγεσία του Υπουργείου πόσο σημαντική είναι η συστηματική ενσωμάτωση της φυσικής δραστηριότητας στην πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή / της μαθήτριας. Αυτό βέβαια συνεπάγεται τη συστηματική και ποιοτική αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής. ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψη και το πόσο μειωμένο ρόλο είχε η Φυσική Αγωγή στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου. Πχ. 1 ώρα στη Β. Αυτό μπορεί να συμβεί με δύο τρόπους: α) σημαντική αύξηση των ωρών διδασκαλίας (3 ώρες) του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στο Λύκειο β) επιστημονική καθοδήγηση - επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Φ.Α. ώστε ο κυριότερος στόχος του μαθήματος να είναι η οικοδόμηση γνώσεων και συμπεριφορών που μπορούν να εμπεδώσουν στους μαθητές τη πολύπλευρη σημαντικότητα της φυσικής δραστηριότητας στην σωματική, πνευματική και ψυχική, διά βίου, υγεία. Ετοιμάστε επιτέλους πολίτες που θα έχουν υιοθετήσει υγιείς συμπεριφορές. Δώστε έτσι την ευκαιρία να μειωθούν τα κόστη του Εθνικού Συστήματος Υγείας και να βελτιωθεί η ατομική και κοινωνική ευθύνη απέναντι σε προβλήματα όπως οι εθιστικές ουσίες, η παχυσαρκία, η οκνηρότατα κα.