Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα | 23 Απριλίου 2020, 18:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο τρόπος που έχουν δημιουργηθεί οι ομάδες προσανατολισμού δεν δίνει την δυνατότητα στους μαθητές που θέλουν να φοιτήσουν σε σχολές κοινωνικών και πολιτικών επιστημών να έρθουν σε ουσιαστική επαφή με την επιστήμη της κοινωνιολογίας. Δεν θέλω να σταθώ στην προσφορά των κοινωνικών επιστημών στις δύσκολες αυτές συγκηρίες. Περισσότερο θέλω να επιστήσω την προσοχή στη μη προετοιμασία των μαθητών ώστε να γνωρίζουν τι πρόκειται να σπουδάσουν. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως μεγάλος αριθμός των σχολών που έχουν πρόσβαση από το πεδίο των Ανθρωπιστηκών Σπουδών ανήκουν στις Κοινωνικές και Πολιτικές Επιστήμες. Χωρίς να κρίνεται η σπουδαιότητα του μαθήματος με το οποίο θα αντικατασταθεί η Κοινωνιολογία, οι μαθητές ουσιαστικά προετοιμάζονται μόνο για την παρακολούθηση των Φιλολογικών Σχολών. Απ' ότι φαίνεται από την πρόταση αυτή όλες οι σχολές εκπροσωπούνται από τα μαθήματα των πανελλαδικών όμως οι κοινωνικές πολιτικές επιστήμες μένουν στην αφάνεια. Δεν υπάρχει λοιπόν καμία σύνδεση του σχολείου με την τριτοβάθμια. Δώστε την ευκαιρία στους μαθητές να κρίνουν πριν αποφασίσουν ποιες σχολές θα επιλέξουν.