Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ειρήνη | 23 Απριλίου 2020, 18:51
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αντί να βελτιωθεί η ποιότητα της παρεχομενης εκπαίδευσης, επιδιωκετε να την υποβαθμισετε. Απαραίτητη προϋπόθεση για αποτελεσματική και ποιοτικη μάθηση είναι η μείωση του αριθμού μαθητών. Αντί να εκσυγχρονιστουμε επιτέλους, γυρνάμε πολλά χρόνια πίσω. Αντί να σκέφτεστε πως θα εξοικονομησετε πόρους σκεφτείτε επιτέλους πως θα βελτιώσετε τη σχολική πραγματικότητα. Και οι κινήσεις εντυπωσιασμου με τις ειδικότητες σίγουρα δεν συμβάλλουν ώστε να γίνει αυτό. Αλλοιώνεται παντελώς η φύση του νηπιαγωγείου και είναι προφανές πως όποιος σκέφτηκε αυτούς τους "νεωτερισμούς" δεν έχει ιδέα από προσχολική εκπαίδευση και τον τρόπο λειτουργίας αυτής.