Αναρωτιέμαι αν είστε ενημερωμένοι για τη φύση του Νηπιαγωγείου και τον τρόπο διδασκαλίας σε αυτό..Η πρόταση εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας σε καμία περίπτωση δε συνάδει με τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, project και διαθεματικών δραστηριοτήτων.
Αυτό που χρειάζεται το δημόσιο Νηπιαγωγείο είναι μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό,αξιοπρεπή κτήρια,ψυχολόγους και επαρκή χρηματοδότηση ζητήματα με τα οποία οι εκπαιδευτικοί παλεύουν καθημερινώς αλλά το Υπουργείο και οι εκάστοτε κυβερνήσεις μοιάζουν να αγνοούν...
Αναρωτιέμαι αν είστε ενημερωμένοι για τη φύση του Νηπιαγωγείου και τον τρόπο διδασκαλίας σε αυτό..Η πρόταση εισαγωγής της αγγλικής γλώσσας σε καμία περίπτωση δε συνάδει με τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, project και διαθεματικών δραστηριοτήτων. Αυτό που χρειάζεται το δημόσιο Νηπιαγωγείο είναι μόνιμο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό,αξιοπρεπή κτήρια,ψυχολόγους και επαρκή χρηματοδότηση ζητήματα με τα οποία οι εκπαιδευτικοί παλεύουν καθημερινώς αλλά το Υπουργείο και οι εκάστοτε κυβερνήσεις μοιάζουν να αγνοούν...