Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Απόστολος Παπανικολάου | 23 Απριλίου 2020, 18:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
"Κατανομή ωρών διδασκαλίας: Ενισχύεται η διδασκαλία της Πληροφορικής.." Ο κάθε νοήμων άνθρωπος καταλαβαίνει εδώ, ότι επιτέλους το μονόωρο μάθημα του Γυμνασίου ή της Β' Λυκείου ή το μάθημα επιλογής της Α' λυκείου θα αναβαθμιστεί σε 2ωρο, και ο αριθμός των μαθητών στο εργαστήριο από 22 ελάχιστοι που είναι τώρα(στο γυμνάσιο), θα μειωθεί τουλάχιστον στους 15. Όμως εδώ έρχεται το υπουργείο και κάνει την κίνηση ματ. Αναβαθμίζει την Πληροφορική από Γ' ομάδα σε Β΄ στο Γυμνάσιο (καμία "αναβάθμιση"στο Λύκειο ή τα ΕΠΑΛ). Πρακτικά αυτό σημαίνει, διαγώνισμα στο Α΄ τετράμηνο και μια εργασία στο Β'. Το δούλεμα και ο εμπαιγμός σε όλο του το μεγαλείο. Όχι μόνο τώρα...από το '93 και μέχρι το 2002 που διοριζόταν Πληροφορικοί στα σχολεία από ό,τι ειδικότητα κυκλοφορούσε αδιόριστη. Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή η εκάστοτε κυβέρνηση να καταλάβει ότι δε ζούμε στο 1980 ούτε στο 1990. Όσο για το αν μπει στα νηπιαγωγεία το μάθημα...γελάνε και τα νήπια.