Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ιωάννα Δρούτσα | 23 Απριλίου 2020, 18:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όταν οι αναπτυγμένες ή οι ταχύτατα αναπτυσσόμενες χώρες έχουν μεταφερθεί από το σύστημα STEM ( Science, Technology, Engineering , Mathematics) στο STEAM ( προσθήκη των τεχνών - Arts) καθώς μέσα από σχετικές έρευνες (π.χ. πανεπιστήμιο Yale κ.α.) έχει αποδειχθεί ότι μέσα από την Τέχνη ( και δη το θέατρο) τα παιδιά εκπαιδεύονται στην γρήγορη εξεύρεση λύσεων και στην ορθή διαχείριση έκτακτων καταστάσεων , στην Ελλάδα οι τέχνες στο δημόσιο σχολείο είναι ο φτωχός συγγενής. Καμία αναβάθμιση των Τεχνών , μόνο συνεχής υποβάθμιση και κατάργηση ωρών σε Αβαθμια και Ββαθμια. Περικοπές ωρών στην μουσική από την Υ.Α. Φίλη και κατάργηση ακόμη και ολόκληρων τάξεων , όπως στην περίπτωση της Θεατρικής Αγωγής στην Ε και Στ Δημοτικού. Αυτή την αδικία όφειλε το ΥΠΑΙΘ να αποκαταστήσει αλλά δυστυχώς και ατυχώς δεν το έκανε. Πρωτίστως για τα ίδια τα παιδιά, την χαρά αλλά και την εκπαίδευση που τους προσφέρουν τα καλλιτεχνικά μαθήματα Στην χώρα που γεννήθηκε, το θέατρο αντιμετωπίζεται ως παρίας. Ευτυχώς που υπάρχουν οι ανεπτυγμένες χώρες να το αντιμετωπίζουν όπως του αξίζει. Εδώ θα το ανακαλύψουμε μετά από χρόνια.