Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 23 Απριλίου 2020, 19:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμη Κα Υπουργέ , στο ερώτημα Λατινικά η΄Κοινωνιολογία η απάντηση είναι σχετικά εύκολη. Οι μαθητές που επιθυμούν εισαγωγή σε φιλολογικές σχολές να επιλέγουν Λατινικά,οι μαθητές που επιλέγουν Κοινωνικές - Νομικές αντίστοιχα να επιλέγουν το μάθημα της Κοινωνιολογίας.(έτσι δεν γίνεται τώρα με μαθητές που επιλέγουν εισαγωγή σε ξενόγλωσσες φιλολογίες;) Σε αυτό το περιβάλλον που ζούμε είναι απαραίτητη η Κοινωνιολογία . Είναι άδικο να στερούνται οι μαθητές της ΟΠ των Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών το μάθημα της Κοινωνιολογίας αλλιώς όλη η ΟΠ μετατρέπεται σε ΟΠ Ανθρωπιστικών Σπουδών . Επίσης ένα μάθημα αντικαθίσταται από ένα άλλο όταν συντρέχουν κάποιοι λόγοι . Υπάρχουν στατιστικά στοιχεία που να δείχνουν κάτι τέτοιο ; Τέλος, μετά από τουλάχιστον 3 χρόνια και αφού υπάρχουν ασφαλή στατιστικά στοιχεία που να δείχνουν ότι πρέπει να γίνει μια αλλαγή στο υπάρχον μάθημα της Κοινωνιολογίας να γίνει αντικατάσταση του με παρεμφερές μάθημα π.χ "Στοιχεία Κοινωνικών Επιστημών".