Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Θεοφανία Σ | 23 Απριλίου 2020, 19:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς το νομοσχέδιο απογοητεύει τον κοινό αναγνώστη. Θα μπορούσε να ήταν προϊόν της δεκαετίας του 1990 -όπου και ήταν-, 20ετιας δηλαδή, με μαθήματα που χάριζαν βαθμούς όπως τα Λατινικά και μαθήματα που δεν άγγιζες όπως η Ιστορία με αποτέλεσμα να αρκείσαι σε ένα πεδίο. Ένα σύστημα που εξετάζει τη μνήμη σου παρά τη σκέψη και τις ικανότητες σου. Το σύγχρονα ευρωπαϊκά ορθό είναι να μπει ένα μάθημα ΣΕ ΟΛΕΣ τις κατευθύνσεις που να ενισχύσει την κοινωνική συνοχή, τη συλλογικότητα, τη λαϊκή συμμετοχή όπως για παράδειγμα η κοινωνική και πολιτική αγωγή ή η κοινωνιολογία. Τα προβλήματα αυτα ΟΦΕΙΛΕΤΕ να τα αγγίξετε. Χρειαζόμαστε μια παιδεία βιωματική που να επιλύει ζητήματα της καθημερινότητας μας. Βρισκομαστε εν μέσω πανδημίας, νουθετούμε τους πολίτες από την τηλεόραση και τους απειλούμε με πρόστιμα όπως στο σχολείο αποβολές, και όλα αυτά για τα αυτονόητα. Όταν τον πολίτη τον έχεις διδάξει σωστά όλα τα προηγούμενα χρόνια, αυτά θα περίσσευαν. Θελουμε να διδάξετε στα παιδιά μας να αγαπούν την κοινωνία και την πατρίδα και με αυτό το νομοσχέδιο εκκολάπτονται παπαγαλακια αμόρφωτα ξανά και ξανά. Χρειάζεται ένα μάθημα ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ πανελλαδικώς εξεταζόμενο για να του δίνουν οι μαθητές την προσοχή που του αξίζει. Η αντικατάσταση της Κοινωνιολογίας αντί της καθιέρωσης της είναι ολέθριο λάθος.