Όπως γνωρίζουμε όλοι στη διαδικασία της μάθησης πρωταρχικό ρόλο παίζουν τα κίνητρα. Συνεπώς αν τα παιδιά διαμορφώσουν για την ξένη γλώσσα ισχυρά εσωτερικά κίνητρα, αν καταφέρουμε δηλαδή να τη συνδέσουμε με ευχάριστα συναισθήματα εκτός στημένου σχολικού πλαισίου, θα καταφέρουμε να έχουμε στο μέλλον αυτόνομους μαθητές που θα ασχολούνται και από μόνοι τους με τη γλώσσα και όχι αναγκαστικά υπό το φόβο του βαθμού και των τεστ. Αυτό νομίζω δεν θέλουμε όλοι;
Όπως γνωρίζουμε όλοι στη διαδικασία της μάθησης πρωταρχικό ρόλο παίζουν τα κίνητρα. Συνεπώς αν τα παιδιά διαμορφώσουν για την ξένη γλώσσα ισχυρά εσωτερικά κίνητρα, αν καταφέρουμε δηλαδή να τη συνδέσουμε με ευχάριστα συναισθήματα εκτός στημένου σχολικού πλαισίου, θα καταφέρουμε να έχουμε στο μέλλον αυτόνομους μαθητές που θα ασχολούνται και από μόνοι τους με τη γλώσσα και όχι αναγκαστικά υπό το φόβο του βαθμού και των τεστ. Αυτό νομίζω δεν θέλουμε όλοι;