Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ | 23 Απριλίου 2020, 19:07
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στην ομάδα προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών αφαιρείται η Κοινωνιολογία. Η Νέα Δημοκρατία το 2015 ήθελε το μάθημα αυτό στη θέση που είναι σήμερα, εσείς γιατί το αφαιρείται; Διδάσκεται σχεδόν σε όλα τα πανεπιστήμια και εσείς με αυτήν την κίνηση την υποβαθμίζετε. Η κοινωνιολογία βοηθάει στην καλύτερη κατανόηση και στην εμπλοκή με τον παγκοσμιοποιημένο κόσμο. Τα παιδιά που την διδάσκονται θα είναι εξοπλισμένα με τα εργαλεία που χρειάζονται για να συμβάλουν δίνοντας λύσεις σε δύσκολα κοινωνικά προβλήματα. Επιτρέπει τη δημιουργική σκέψη, την καινοτομία και τη δράση. Δίνει τη δυνατότητα να αναπτυχθεί η κριτική σκέψη, να φιλτράρονται τα γεγονότα. Ζούμε σε έναν κόσμο στον οποίο οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και αυτό το μάθημα σε ωθεί να σκεφτείς ποιες είναι οι αιτίες των εξελίξεων αυτών. Η κοινωνιολογία προάγει την ανθρωπιστική παιδεία. Είμαι πραγματικά πολύ απογοητευμένη γιατί προφανώς δεν είναι προτεραιότητά σας όλα αυτά που ανέφερα παραπάνω, αφού την αφαιρείτε από μάθημα πανελλαδικός εξεταζόμενο μειώνοντας έτσι την αξία της.