• Σχόλιο του χρήστη 'Μάρθα' | 23 Απριλίου 2020, 20:02

    Σχετικά με την ομάδα προσανατολισμου Ανθρωπιστικών Σπουδών καλό θα ήταν να υπάρχουν και το μάθημα της Κοινωνιολογίας αλλά και το μάθημα των Λατινικών και να μπορούν να επιλέξουν οι μαθητές, όπως στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας. Ανάλογα τη σχολή της επιθυμίας να επιλέξουν είτε Κοινωννιολογία για πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές σχολές (π.χ. νομική, κοινωνιολογία,ψυχολογίας, κοινωνικής ανθρωπολογίας, διεθνών και ευρωπαικών σπουδών, κοινωνικής πολιτικής, κτλ), είτε Λατινικά για φιλολογικές σχολες (πχ φιλολογίες, φπψ, ιστορικό, κτλ).Είναι πιο δίκαιο τόσο για τους μαθητές όσο και για τους καθηγητές γιατί δεν θα υπάρχει κάποια υποτίμηση σε κανέναν από τους δύο κλάδους (πε02 και πε78).Πράγμα που πάει να συμβεί στον κλάδο των κοινωνικών επιστημόνων. Η Κοινωνιολογία είναι χρήσιμο αντικείμενο για τους μαθητές γιατί σε όλα τα τεκτενόμενα που εξελίσονται στην κοινωνία μας σήμερα (οικονομική κρίση, αυτοκτονίες,ανεργία, ενδοοικογενειακή βία, ενδοσχολική βία και άλλα σημαντικά ζητήματα που μαστίζουν την κοινωνία μας) είναι η μόνη επίστήμη που θα μπορούσε να δώσει εξηγήσεις τόσο για τον λόγο εμφάνισης του φαινομένου, όσο και στον τρόπο αντιμετώπισής του. Επίσης, τα μαθήματα θα πρέπει να έχουν μια συνέχεια και συνέπεια. Δηλαδή, στην Α’ λυκείου υπάρχει το μάθημα «Πολιτική Παιδειά», στη Β’ λυκείου υπάρχει το μάθημα «ο συγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία» και στην κατεύθυνση «οι βασικές αρχές κοινωνικών επιστημων». Στην Γ λυκείου τι θα υπάρχει? ΔΕΝ υπάρχει συνέχεια….ΔΕΝ υπάρχει συνέχεια…. και άρα συνέπεια απέναντι στους μαθητές αλλά και στους γονείς.