Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Λύγκας | 23 Απριλίου 2020, 20:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η κοινωνιολογία αποτελεί σύγχρονο επιστημονικό αντικείμενο με δύο γενικές λειτουργίες. Πρώτον, βοηθάει τον έφηβο μαθητή να κατανοήσει τον περίπλοκο κόσμο μέσα στον οποίο ζεί. Να καταλάβει τους τρόπους συγκρότησής του και τους στοιχειώδεις μηχανισμούς εξέλιξής του. Η γνώση αυτή θα τον προφυλάσσει στο μέλλον από τη σύγχυση, την αποσπασματική και τελικά λανθασμένη ερμηνεία της σύγχρονης ζωής. Δεύτερον, αυτή η γνώση του "κόσμου" δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ολοκληρωμένων προσωπικοτήτων και παρέχει στον πολίτη υπαρξιακή βεβαιότητα. Ο καθένας κατανοεί το νόημα της ζωής του, όταν αντιλαμβάνεται τον κόσμο που τον περιβάλλει. Με την έννοια αυτή η κοινωνιολογία λειτουργεί ως ο "νοητικός προστάτης" του σύγχρονου ανθρώπου. Με βάση τις σκέψεις αυτές ας αναρωτηθούμε: σε σύγκριση με την Κοινωνιολογία, τα Λατινικά τι έχουν να προσφέρουν;