Είναι πράγματι λυπηρό να υπάρχει τόση εναντίωση στο αυτονόητο.
Η διδασκαλία των Αγγλικών πρέπει να ενταχθεί στο νηπιαγωγείο.Σε όλες τις Ευρωπαικές πόλεις η διδασκαλία των Αγγλικών είναι υποχρεωτική μόνο από απόφοιτους Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας. Όλοι οι απόφοιτοι Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας είναι οι μόνοι που μπορούν να διδάξουν την Αγγλική γλώσσα σε αυτές τις ηλικίες Τα προγράμματα μαθημάτων των σχολών Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας τόσο της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης περιλαμβάνουν μαθήματα όπως η παιδαγωγική ψυχολογία, μαθησιακές δυσκολίες, ειδική αγωγή και διαπολιτισμική εκπαίδευση. Για ποιο λόγο όλη αυτή η εναντίωση;
Όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι στα ιδιωτικά φροντιστήρια λειτουργούν τμήματα pre-junior για παιδιά νηπιαγωγείου.
Για ποιο λόγο να μην υπάρχει δωρεάν διδασκαλία στα νηπιαγωγεία;
Μπράβο στην υπουργό Παιδείας που επιτέλους προχώρησε στη ένταξη της διδασκαλίας των Αγγλικών απο καταρτισμένους αποφοίτους Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας στα νηπιαγωγεία.
Είναι πράγματι λυπηρό να υπάρχει τόση εναντίωση στο αυτονόητο. Η διδασκαλία των Αγγλικών πρέπει να ενταχθεί στο νηπιαγωγείο.Σε όλες τις Ευρωπαικές πόλεις η διδασκαλία των Αγγλικών είναι υποχρεωτική μόνο από απόφοιτους Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας. Όλοι οι απόφοιτοι Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας είναι οι μόνοι που μπορούν να διδάξουν την Αγγλική γλώσσα σε αυτές τις ηλικίες Τα προγράμματα μαθημάτων των σχολών Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας τόσο της Αθήνας όσο και της Θεσσαλονίκης περιλαμβάνουν μαθήματα όπως η παιδαγωγική ψυχολογία, μαθησιακές δυσκολίες, ειδική αγωγή και διαπολιτισμική εκπαίδευση. Για ποιο λόγο όλη αυτή η εναντίωση; Όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι στα ιδιωτικά φροντιστήρια λειτουργούν τμήματα pre-junior για παιδιά νηπιαγωγείου. Για ποιο λόγο να μην υπάρχει δωρεάν διδασκαλία στα νηπιαγωγεία; Μπράβο στην υπουργό Παιδείας που επιτέλους προχώρησε στη ένταξη της διδασκαλίας των Αγγλικών απο καταρτισμένους αποφοίτους Αγγλικής γλώσσας και φιλολογίας στα νηπιαγωγεία.