Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Ανδριόπουλος Πολύκαρπος | 23 Απριλίου 2020, 21:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προτείνω τις παρακάτω βελτιωτικές αλλαγές, οι οποίες θα βοηθήσουν στην αναβάθμιση τόσο του μαθήματος της Πληροφορικής στο Δημοτικό Σχολείο, όσο και στο ρόλο του εκπαιδευτικού της Πληροφορικής: 1)Τροποποίηση των ωρών διδασκαλίας και αναβάθμιση του μαθήματος της πληροφορικής ως εξής: α) Α'και Β' τάξη: 1 ώρα, Γ', Δ', Ε', Στ' τάξεις: 2 ώρες. β) Προσθήκη στο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών νέων αντικειμένων, όπως η εκπαιδευτική ρομποτική, κ.ά. γ) Με την ολοκλήρωση φοίτησης στην Στ' τάξη να δίνεται η δυνατότητα στους μαθητές – μαθήτριες εξετάσεων πιστοποίησης για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής. 2)Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός της ψηφιακής υποδομής των σχολείων: α) Δημιουργία σε όλα τα σχολεία της Α'/θμιας Εκπαίδευσης, Πιστοποιημένων Εργαστηρίων Πληροφορικής, τηρώντας τις προδιαγραφές ασφάλειας για τους μαθητές και τις μαθήτριες. β) Στα ήδη υπάρχοντα εργαστήρια να γίνει αντικατάσταση των παλαιών Η/Υ με νέους και επιπλέον εφοδιασμός των εργαστηρίων με σύγχρονο εξοπλισμό (H/Υ, projectors, printers, 3D printers, ρομποτικά συστήματα κ.ά.). 3) Συγγραφή σχολικών εγχειριδίων για κάθε τάξη, σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών, το οποίο θα περιλαμβάνει προτεινόμενες δραστηριότητες και ασκήσεις αφήνοντας παράλληλα ευελιξία στον εκπαιδευτικό για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της διδασκαλίας του. 4) Ανάθεση στον εκπαιδευτικό της Πληροφορικής καθηκόντων «Υπεύθυνου Εργαστηρίου Πληροφορικής» με ανάλογη μείωση του διδακτικού του ωραρίου. 5) Αναδιοργάνωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ σε κάθε Διεύθυνση Α’/θμιας Εκπαίδευσης. Στελέχωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ με εκπαιδευτικούς Πληροφορικής, οι οποίοι θα διαθέτουν τα απαραίτητα τυπικά προσόντα, αλλά και την εμπειρία σε τεχνικά θέματα. Να χορηγηθεί στις Διευθύνσεις ο απαραίτητος υλικοτεχνικός εξοπλισμός για την υποστήριξη της Διεύθυνσης ως Υπηρεσίας, αλλά και την υποστήριξη, μέσω αυτής, των σχολικών μονάδων της εποπτείας της. Να δοθούν ικανοποιητικά και ελκυστικά κίνητρα για την στελέχωση των ΚΕΠΛΗΝΕΤ από ικανούς εκπαιδευτικούς (π.χ. επίδομα θέσης).