Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χρήστου Κωνσταντίνος | 23 Απριλίου 2020, 21:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το σχολείο πρέπει να προετοιμάζει τον μαθητή να είναι έτοιμος για ένταξη στην κοινωνία. Με την υποβάθμιση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας, ο μαθητής δεν θα είναι αρκετά ενήμερος, ούτε κατάλληλα προετοιμασμένος για διάφορα κοινωνικά ζητήματα. Επίσης, θα μπορούσαν οι μαθητές να έχουν επιλογή όσον αφορά τα μαθήματα των Λατινικών και της Κοινωνιολογίας και να επιλέγουν οι ίδιοι ποιο από τα δύο επιθυμούν για τις Πανελλαδικές. Άσχετα με το ποιο μάθημα θεωρεί ο καθένας σημαντικότερο και τα δύο είναι χρήσιμα και η υποβάθμιση του ενός μόνο προβλήματα μπορεί να φέρει.