Επί του παρόντος, αυτό που βλέπω (για το Δημοτικό Σχολείο) είναι μια συγκεκριμενοποίηση της Ευέλικτης Ζώνης.
Περίμενα περισσότερο συγκεκριμένες προτάσεις, όπως π.χ. ποια θα είναι τα αντικείμενα αυτών των εργαστηρίων, ποιες ειδικότητες θα μπορούν να εμπλακούν σε αυτά και τι είδους διδακτικό υλικό θα χρησιμοποιηθεί.
Προτείνω να οργανωθεί μια μικρή λίστα από τέτοια εργαστήρια και να δοθεί στη σχολική μονάδα η αυτονομία να επιλέξει ποια από αυτά προτίθεται να υλοποιήσει.
Επίσης, καλό θα ήταν να επιτραπεί η εμπλοκή περισσοτέρων του ενός εκπαιδευτικών στα εργαστήρια αυτά (π.χ. ΠΕ70 και ΠΕ08) σε μία διδακτική ώρα.
Επί του παρόντος, αυτό που βλέπω (για το Δημοτικό Σχολείο) είναι μια συγκεκριμενοποίηση της Ευέλικτης Ζώνης. Περίμενα περισσότερο συγκεκριμένες προτάσεις, όπως π.χ. ποια θα είναι τα αντικείμενα αυτών των εργαστηρίων, ποιες ειδικότητες θα μπορούν να εμπλακούν σε αυτά και τι είδους διδακτικό υλικό θα χρησιμοποιηθεί. Προτείνω να οργανωθεί μια μικρή λίστα από τέτοια εργαστήρια και να δοθεί στη σχολική μονάδα η αυτονομία να επιλέξει ποια από αυτά προτίθεται να υλοποιήσει. Επίσης, καλό θα ήταν να επιτραπεί η εμπλοκή περισσοτέρων του ενός εκπαιδευτικών στα εργαστήρια αυτά (π.χ. ΠΕ70 και ΠΕ08) σε μία διδακτική ώρα.