Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μυρτώ | 23 Απριλίου 2020, 21:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προσθήκη ειδικοτήτων και η αύξηση του αριθμού των μαθητών στο νηπιαγωγείο, όχι μόνο δεν βοηθά, δεν βελτιώνει και δεν ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά απαξιώνει το ρόλο των νηπιαγωγών. Οι ειδικότητες υπάρχουν ήδη στα νηπιαγωγεία και υποστηρίζονται από έναν και μόνο εκπαιδευτικό. Καλό θα ήταν λοιπόν τα νομοσχέδια να φροντίζουν για την υποστήριξη των ανθρώπων αυτών με την πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού, με μείωση και όχι αύξηση του αριθμού των μαθητών και με την υλικοτεχνική υποστήριξη των δομών. Ας πηγαίνουμε μπροστά και όχι πίσω.