Η προσθήκη ειδικοτήτων και η αύξηση του αριθμού των μαθητών στο νηπιαγωγείο, όχι μόνο δεν βοηθά, δεν βελτιώνει και δεν ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά απαξιώνει το ρόλο των νηπιαγωγών. Οι ειδικότητες υπάρχουν ήδη στα νηπιαγωγεία και υποστηρίζονται από έναν και μόνο εκπαιδευτικό. Καλό θα ήταν λοιπόν τα νομοσχέδια να φροντίζουν για την υποστήριξη των ανθρώπων αυτών με την πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού, με μείωση και όχι αύξηση του αριθμού των μαθητών και με την υλικοτεχνική υποστήριξη των δομών. Ας πηγαίνουμε μπροστά και όχι πίσω.
Η προσθήκη ειδικοτήτων και η αύξηση του αριθμού των μαθητών στο νηπιαγωγείο, όχι μόνο δεν βοηθά, δεν βελτιώνει και δεν ενισχύει την εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά απαξιώνει το ρόλο των νηπιαγωγών. Οι ειδικότητες υπάρχουν ήδη στα νηπιαγωγεία και υποστηρίζονται από έναν και μόνο εκπαιδευτικό. Καλό θα ήταν λοιπόν τα νομοσχέδια να φροντίζουν για την υποστήριξη των ανθρώπων αυτών με την πρόσληψη βοηθητικού προσωπικού, με μείωση και όχι αύξηση του αριθμού των μαθητών και με την υλικοτεχνική υποστήριξη των δομών. Ας πηγαίνουμε μπροστά και όχι πίσω.