• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ Γ.' | 23 Απριλίου 2020, 21:39

    Αναφορικά με τις ξένες γλώσσες, καλό θα ήταν να υπάρχει μεγαλύτερη σαφήνεια με το θέμα της γενικόλογης ενίσχυσης της διδασκαλίας τους στο Γ. Λύκειο. Θα συνεχίσει το Ελληνικό Λύκειο να εκδίδει Απολυτήρια Λυκείου χωρίς Αγγλικά;Δεν είναι ώρα να σταματήσει το Υπουργείο/Ι.Ε.Π. να αντιμετωπίζουν τα Αγγλικά ως μια ξένη γλώσσα και να δουν ότι είναι το βασικότερο "εργαλείο επιβίωσης" σε όλο τον πλανήτη αναφορικά με τη γνώση και την επικοινωνία; Ένα "εργαλείο" που πρέπει να καλλιεργείται συστηματικά αλλιώς φθίνει για τους περισσοτέρους και οικονομικά ασθενέστερους. Στο Λύκειο η γλώσσα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως όχημα για τη διδασκαλία αρκετών άλλων θεματικών ενοτήτων ή μαθησιακών αντικειμένων, για να μην αναφερθούμε στα Ευρωπαϊκά προγράμματα,στα οποία η γλώσσα εργασίας είναι 100% Αγγλικά. Και εννοείται ότι πρέπει να δοθεί η ευκαιρία διδασκαλίας κι άλλων ξένων γλωσσών, αλλά αυτές να παρουσιάζουν κάποια εξέλιξη σε σχέση με το επίπεδο και όχι μετά από 4-5χρόνια να ξαναρχίζουν από το Α1 ή Α2(πράγμα που συχνά χρησιμοποιείται ως δέλεαρ ώστε οι μαθητές να επιλέξουν το ευκολότερο και με λιγότερη δουλειά μαθησιακό αντικείμενο). Θα ήταν πιο ουσιαστικό και ωφέλιμο να συνεχίζεται το καθεστώς του Γυμνασίου ώστε να υπάρχει εξέλιξη και πρόοδος στις Ξένες γλώσσες, ίσως πολύ πιο ουσιαστικό από τα Αγγλικά/παιχνίδι στο Νηπιαγωγείο και την Α Δημοτικού. Τέλος, αναφορικά με το παρόν καθεστώς των Ξένων Γλωσσών πρέπει να επισημανθεί η ελλιπής (ενίοτε και παραπλανητική)ενημέρωση των γονέων/μαθητών από Καθηγητές/Διευθυντές Γυμνασίων για τις επιλογές των Ξ.Γλωσσών στο Λύκειο, καθώς αρκετοί νομίζουν ότι επιλέγουν Β Ξένη γλώσσα, θεωρώντας δεδομένη τη διδασκαλία των Αγγλικών, ενώ δεν είναι.