Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Θεοδώρα | 23 Απριλίου 2020, 21:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η προσθήκη του μαθήματος της Βιολογίας στα εξεταζόμενα δεν πρέπει να γίνει. Είναι ένα μάθημα πολύ λεπτομερειακό που ενισχύει (με τον παρόντα τρόπο διδασκαλίας και εξέτασης) την παπαγαλία και κουράζει με πολλές πληροφορίες τα παιδιά που δεν είναι έτοιμα ειδικά στις μικρές τάξεις του Γυμνασίου να κατανοήσουν και να εμπεδώσουν τόσα στοιχεία. Και με διδασκαλία μόνο 1 ώρα την εβδομάδα ο φόρτος θα μεταφερθεί μάλλον στα παιδιά ώστε να αποστηθίσουν πολλά κομμάτια στο σπίτι. Είναι απαράδεκτο να επιβαρύνονται τα παιδιά τόσο πολύ και με το άγχος της αποστήθισης και εξοικείωσης με δύσκολες έννοιες και διαδικασίες. Ενώ, χωρίς την απειλή των εξετάσεων, θα μπορούν να κατανοήσουν ευκολότερα και καλύτερα το μάθημα, ενισχύοντας και το βιωματικό χαρακτήρα της μάθησης με περισσότερο εργαστηριακό χαρακτήρα που είναι και το βασικό ζητούμενο σε αυτού του είδους τα γνωστικά αντικείμενα. Η αξία ενός μαθήματος δεν καθορίζεται από το αν εξετάζεται ή όχι στο τέλος της χρονιάς με εξετάσεις, αλλά από τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των παιδιών καθ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, κάτι που όσοι ασχολούνται με την εκπαίδευση χρόνια το παρατηρούν και το ξέρουν πολύ καλά. Είναι λάθος να καλλιεργείται αυτή η εντύπωση και με τέτοιες πρακτικές δεν βοηθάτε το εκπαιδευτικό σύστημα να την αποβάλει και να στραφεί προς την ουσιαστική βιωματική μάθηση.