• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρά' | 23 Απριλίου 2020, 21:51

    Τα ίδια περίπου σχόλια ακούγονταν και με την εισαγωγή των αγγλικών στις μικρότερες τάξεις Α' και Β' Δημοτικού. Ωστόσο η σημερινή πραγματικότητα έρχεται να διαψεύσει όλους τους φόβους ότι τα παιδιά θα μπερδευτούν ή δεν θα μπορούν να ανταποκριθούν στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας σε τόσο νεαρή ηλικία. Υποψιάζομαι ότι αυτός ο φόβος πηγάζει από το ότι οι περισσότεροι έχουν στο μυαλό τους την παραδοσιακή διδασκαλία, με επίκεντρο το λεξιλόγιο και την εκμάθηση κανόνων γραμματικής. Η σύγχρονη επικοινωνιακή προσέγγιση των ξένων γλωσσών όμως κάθε άλλο παρά με αυτό έχει σχέση. Τα παιδιά αποκτούν εξοικείωση με τα αγγλικά μέσα από παιχνίδια, τραγούδια και μουσικοκινητικές δραστηριότητες, λαμβάνοντας υπόψη την ηλικία τους αλλά και όλες τις παραμέτρους που μπορεί να έχει κάθε τάξη, με κύριο στόχο την καλλιέργεια του θετικού κλίματος για την ξένη γλώσσα. Ιδιαίτερα λόγω της τόσο νεαρής ηλικίας τους η μάθηση επιτυγχάνεται εύκολα και αβίαστα. Στον ιδιωτικό τομέα εξάλλου τα παιδιά προσχολικής ηλικίας διδάσκονται εδώ και αρκετό καιρό αγγλικά, γιατί όχι και στα δημόσια νηπιαγωγεία? 'Ενα είναι σίγουρο, εξάλλου, μόνο να κερδίσουν έχουν απο αυτό.