Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Γροντάς | 23 Απριλίου 2020, 21:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η 'ενίσχυση' της Πληροφορικής με τον τρόπο που γίνεται είναι προσχηματική. Πραγματική ενίσχυση σημαίνει διπλασιασμός των ωρών για τους μαθητές και αλλαγή των προγραμμάτων σπουδών και κατ' επέκταση των σχολικών βιβλίων. Μονόωρο μάθημα σημαίνει περίπου 25 ώρες μαθήματος την χρονιά, κάτι που η εμπειρία τόσων ετών έχει δείξει ότι δεν είναι αρκετές. Έχει άλλωστε υπάρξει πιλοτική εφαρμογή του δίωρου πληροφορικής σε πρότυπα/πειραματικά σε παλαιότερα έτη, με θετικά από όσο γνωρίζω αποτελέσματα. Γιατί λοιπόν αγνοούνται; Γενικότερα, στο Γυμνάσιο αλλά και σε όλο το σχολείο παρατηρείται μία δυσανάλογ έμφαση (σε σχέση με τη σημασία τους στον πραγματικό κόσμο) σε μαθήματα όπως τα αρχαία και τα λατινικά με αποτέλεσμα οι μαθητές να περιορίζεται ο χρόνος διδασκαλίας θετικών μαθημάτων όπως η Φυσική, η Βιολογία και η Χημεία. Με αυτό το πρίσμα μπορούν να ερμηνευτούν αρνητικά αποτελέσματα σε κατατάξεις όπως το τεστ PISA. Μία πραγματική μεταρρύθμιση θα άλλαζε αυτή την ανισσοροπία. Τέλος, είναι απαραίτητο το μάθημα της φυσικής αγωγής να διδάσκεται σε καθημερινή βάση για όλους τους μαθητές.