Έχετε αναλογιστεί τι θα κενά θα δημιουργηθούν σε περιοχές όπως η Ρηνανία που τα σχολεία ανοίγουν στις 11 Αυγούστου; Έχετε σκεφτεί ότι ισως ,εν μέσω πανδημίας, η μετακίνηση εκπαιδευτικων από Ελλάδα δε θα είναι εύκολη; Ότι ισως πολλοί εκπαιδευτικοί θα έχουν ενδοιασμούς να αλλάξουν χώρα κάτω από τέτοιες περίεργες συνθήκες; Οι μαθητές έχουν ήδη χάσει εκατοντάδες ώρες μαθημάτων. Μέχρι να έρθουν νεοαποσπασμενοι από Ελλάδα ,τα σχολεία θα υπολειτουργούν ενώνοντας τάξεις και τμήματα, και φυσικά εκτός του συνωστισμού που θα δημιουργηθεί στις τάξεις, μάθημα «σωστό» δεν πρόκειται να γίνει.
Η λογική λύση ,που δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, είναι να δοθεί ένα επιπλέον έτος παράτασης με επιμίσθιο, στους ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικούς στο εξωτερικο, για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Ειδάλλως θα πληγεί για άλλη μια φορά το κύρος και η αξιοπιστία των ελληνικών σχολείων και θα έχουμε κύμα φυγής μαθητών προς τα σχολεία της εκάστοτε χώρας.
Έχετε αναλογιστεί τι θα κενά θα δημιουργηθούν σε περιοχές όπως η Ρηνανία που τα σχολεία ανοίγουν στις 11 Αυγούστου; Έχετε σκεφτεί ότι ισως ,εν μέσω πανδημίας, η μετακίνηση εκπαιδευτικων από Ελλάδα δε θα είναι εύκολη; Ότι ισως πολλοί εκπαιδευτικοί θα έχουν ενδοιασμούς να αλλάξουν χώρα κάτω από τέτοιες περίεργες συνθήκες; Οι μαθητές έχουν ήδη χάσει εκατοντάδες ώρες μαθημάτων. Μέχρι να έρθουν νεοαποσπασμενοι από Ελλάδα ,τα σχολεία θα υπολειτουργούν ενώνοντας τάξεις και τμήματα, και φυσικά εκτός του συνωστισμού που θα δημιουργηθεί στις τάξεις, μάθημα «σωστό» δεν πρόκειται να γίνει. Η λογική λύση ,που δεν επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό, είναι να δοθεί ένα επιπλέον έτος παράτασης με επιμίσθιο, στους ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικούς στο εξωτερικο, για να λειτουργήσουν τα σχολεία. Ειδάλλως θα πληγεί για άλλη μια φορά το κύρος και η αξιοπιστία των ελληνικών σχολείων και θα έχουμε κύμα φυγής μαθητών προς τα σχολεία της εκάστοτε χώρας.