• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλιάνα' | 23 Απριλίου 2020, 21:57

    Κατά το τελευταίο διάστημα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έγινε ακόμη περισσότερο αισθητή η επιτακτική ανάγκη ανάπτυξης των ψηφιακών δεξιοτήτων αλλά και της υπολογιστικής σκέψης των μαθητών. Μαθητές που θα μπορούν όχι μόνο να χειριστούν εφαρμογές, αλλά και να αναπτύξουν τις δικές τους εφαρμογές, να επιλύσουν προβλήματα με τη χρήση υπολογιστικών συστημάτων, να συνδυάσουν πηγές και εργαλεία, να παρουσιάσουν τις εργασίες τους, να μάθουν να προστατεύονται στο Διαδίκτυο και να αναπτύξουν κριτική σκέψη κατά τη χρήση του κλπ. Η μονόωρη εβδομαδιαία διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής (και όχι ΤΠΕ, μιας και δεν πρόκειται για απλή χρήση της πληροφορίας, αλλά δημιουργία, επεξεργασία, συνδυασμός, κριτική σκέψη), ιδιαίτερα στις μεγαλύτερες τάξεις του Δημοτικού, δεν προσφέρει επαρκή χρόνο ανάπτυξης όλων των ανωτέρω δεξιοτήτων. Απαιτείται, λοιπόν, η αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος της Πληροφορικής από την Γ΄ τάξη και πάνω καθώς και η διασφάλιση της διδασκαλίας του μόνο από εκπαιδευτικούς Πληροφορικής.