1) Θα πρεπει η αυτοαξιολόγηση να έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα, όχι τιμωρητικο.
2) Να δίνει προτάσεις στα προβλήματα της σχολικής μονάδας και να ειναι εφαρμόσιμες.
3) Να δημιουργηθεί κουλτούρα αυτοαξιολόγησης σε όλους όσους συμμετέχουν στη σχολική ζωη, ειδάλλως θα βγουν εσφαλμένα αποτελεσματα.
4) Θα χρειαστεί πολλά χρόνια εφαρμογής για να υπάρξουν επιστημονικά αποτελεσματα.
5) Πολλές χώρες του εξωτερικού εγκατέλειψαν την εξωτερική αξιολόγηση και εφαρμόζουν μονο την αυτο-αξιολόγηση και εχουν καλυτερα αποτελεσματα (Σιγκαπούρη) στους μαθητες απο άλλες που εχουν το μεικτό σύστημα (Αγγλία).
6) Οι χώρες που εφάρμοσαν την αξιολόγηση ηταν όσες είχαν ιδιωτική εκπαίδευση από ιδιωτικούς φορείς αμφιβόλου ποιότητας, ΗΠΑ, Αγγλία κλπ.
7) Ειναι δαπανηρή.
1) Θα πρεπει η αυτοαξιολόγηση να έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα, όχι τιμωρητικο. 2) Να δίνει προτάσεις στα προβλήματα της σχολικής μονάδας και να ειναι εφαρμόσιμες. 3) Να δημιουργηθεί κουλτούρα αυτοαξιολόγησης σε όλους όσους συμμετέχουν στη σχολική ζωη, ειδάλλως θα βγουν εσφαλμένα αποτελεσματα. 4) Θα χρειαστεί πολλά χρόνια εφαρμογής για να υπάρξουν επιστημονικά αποτελεσματα. 5) Πολλές χώρες του εξωτερικού εγκατέλειψαν την εξωτερική αξιολόγηση και εφαρμόζουν μονο την αυτο-αξιολόγηση και εχουν καλυτερα αποτελεσματα (Σιγκαπούρη) στους μαθητες απο άλλες που εχουν το μεικτό σύστημα (Αγγλία). 6) Οι χώρες που εφάρμοσαν την αξιολόγηση ηταν όσες είχαν ιδιωτική εκπαίδευση από ιδιωτικούς φορείς αμφιβόλου ποιότητας, ΗΠΑ, Αγγλία κλπ. 7) Ειναι δαπανηρή.