Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη E. Ελληνας | 23 Απριλίου 2020, 22:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η πιο λογική διευθέτηση για μαθητές, εκπαιδευτικούς και πανεπιστήμια είναι να υπάρχει δικαίωμα επιλογής ανάμεσα σε Λατινικά και Κοινωνιολογία. Με αυτό τον τρόπο θα αποφευχθεί το 'ρἀβε-ξήλωνε' με την εναλλαγή κυβερνήσεων και κυρίως θα ξεχωρίσει η 'ήρα από το στάρι', δηλαδή όσοι μαθητές θέλουν να δηλώσουν Φιλοσοφικές Σχολές και συναφή Τμήματα (που είναι πολύ περισσότερα απ' όσα νομίζουν οι υπέρμαχοι της Κοινωνιολογίας...) θα επιλέξουν τα Λατινικά ενώ οι υπόλοιποι Κοινωνιολογία (για λίγες Σχολές, π.χ. Νομική, θα μπορούσε να υπάρχει δικαίωμα επιλογής του ενός ή του άλλου). Με αυτόν τον τρόπο θα παύσει και το φαινόμενο των φοιτητών / φοιτητριών που αποτυγχάνουν να μπουν στην Ψυχολογία αλλά καταλήγουν ανόρεχτοι /-ες στη Φιλολογία...