Αξιότιμοι συμπολίτες και αξιότιμα στελέχη του ΥΠΑΙΘ,
Είμαι μαθητής της Β' Γενικού Λυκείου και πιστεύω ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αφορά και τους ίδιους τους μαθητές γιατί στην τελική αυτοί θα βιώσουν τις αλλαγές και τους παροτρύνω να συμμετάσχουν και αυτοί στη δημόσια διαβούλευση, διότι αν δεν εκφράσουν τις απόψεις τους, τότε θα μείνουν αμέτοχοι. Επίσης, εύχομαι να είναι οι τελευταίες αλλαγές που νομοθετούνται για τα επόμενα χρόνια, επειδή έχουμε κουραστεί να ακούμε για τις αλλαγές.
Συγγνώμη για τον μακρύ πρόλογο και πάμε στο θέμα(επίσης θα με δείτε σε πολλά άρθρα να καταθέτω απόψεις).
Για το άρθρο που γενικά προβλέπει ρυθμίσεις για τα λεγόμενα <>.
Στην α/θμια εκπαίδευση, ειδικά στα Δημοτικά, οι θεματικές που ανακοινώθηκαν πρέπει κατ'εμέ να ενταχθούν στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος για τη θεματική <>, ενώ για τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού(Ε' και ΣΤ') για την υλοποίηση των Εργαστηρίων, κρίνω αναγκαία την επαναφορά του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης.
Θα μπορούσα να προτείνω την ολική αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, παρ' όλα αυτά, δε το κάνω διότι σε μικρή ηλικία οι μαθητές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε 10-15 μαθήματα, τα οποία ίσως έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία τους, επιπτώσεις που μπορεί να τις υποθηκεύσουν για μεγάλο μέρος της ζωής τους.
Η αναμόρφωση του προγράμματος συνιστάται για τα Γυμνάσια.
Πιστεύω πως πρέπει τα μαθήματα να χωριστούν σε δύο κατηγορίες:Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και τα Μαθήματα Εφηβικού Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων. Η Γενική Παιδεία να διαθέτει 20 ώρες την εβδομάδα και ο Εφηβικός Προσανατολισμός και Δεξιότητες 12 ώρες την εβδομάδα, ενώ η Β'κατηγορία μαθημάτων να είναι βιωματική και σε αυτά να μη κατατίθεται βαθμολογία και να μη δίνονται εξετάσεις στο τέλος του έτους.
Όλες οι απορίες σας, δεκτές!
Αξιότιμοι συμπολίτες και αξιότιμα στελέχη του ΥΠΑΙΘ, Είμαι μαθητής της Β' Γενικού Λυκείου και πιστεύω ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αφορά και τους ίδιους τους μαθητές γιατί στην τελική αυτοί θα βιώσουν τις αλλαγές και τους παροτρύνω να συμμετάσχουν και αυτοί στη δημόσια διαβούλευση, διότι αν δεν εκφράσουν τις απόψεις τους, τότε θα μείνουν αμέτοχοι. Επίσης, εύχομαι να είναι οι τελευταίες αλλαγές που νομοθετούνται για τα επόμενα χρόνια, επειδή έχουμε κουραστεί να ακούμε για τις αλλαγές. Συγγνώμη για τον μακρύ πρόλογο και πάμε στο θέμα(επίσης θα με δείτε σε πολλά άρθρα να καταθέτω απόψεις). Για το άρθρο που γενικά προβλέπει ρυθμίσεις για τα λεγόμενα <>. Στην α/θμια εκπαίδευση, ειδικά στα Δημοτικά, οι θεματικές που ανακοινώθηκαν πρέπει κατ'εμέ να ενταχθούν στα ήδη υπάρχοντα μαθήματα όπως η Μελέτη Περιβάλλοντος για τη θεματική <>, ενώ για τις μεγάλες τάξεις του Δημοτικού(Ε' και ΣΤ') για την υλοποίηση των Εργαστηρίων, κρίνω αναγκαία την επαναφορά του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης. Θα μπορούσα να προτείνω την ολική αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος, παρ' όλα αυτά, δε το κάνω διότι σε μικρή ηλικία οι μαθητές δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε 10-15 μαθήματα, τα οποία ίσως έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία τους, επιπτώσεις που μπορεί να τις υποθηκεύσουν για μεγάλο μέρος της ζωής τους. Η αναμόρφωση του προγράμματος συνιστάται για τα Γυμνάσια. Πιστεύω πως πρέπει τα μαθήματα να χωριστούν σε δύο κατηγορίες:Τα μαθήματα Γενικής Παιδείας και τα Μαθήματα Εφηβικού Προσανατολισμού και Δεξιοτήτων. Η Γενική Παιδεία να διαθέτει 20 ώρες την εβδομάδα και ο Εφηβικός Προσανατολισμός και Δεξιότητες 12 ώρες την εβδομάδα, ενώ η Β'κατηγορία μαθημάτων να είναι βιωματική και σε αυτά να μη κατατίθεται βαθμολογία και να μη δίνονται εξετάσεις στο τέλος του έτους. Όλες οι απορίες σας, δεκτές!