• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Χατζηπαναγιώτου' | 23 Απριλίου 2020, 22:13

    Έχω κάνει και ρομποτική στην τάξη, έχω κάνει και αρχαία στην τάξη, έχω κάνει και φυσική και μαθηματικά και χημεία και γραμματική και γλώσσα και γλώσσα κωδικοποίησης και ειδική αγωγή και θρησκευτικά και μουσειακή αγωγή και τεχνολογίες και εικαστικά και θεατρική αγωγή και νοηματική γλώσσα και κοινωνιολογία και ένα σωρό άλλα πράγματα μέσα σε μία τάξη νηπιαγωγείου (ιδιωτική και δημόσια)τα τελευταία χρόνια 22 χρόνια. Θέλετε και αγγλικά; Να κάνω και αγγλικά. Μπορείτε όμως σας παρακαλώ να κάνετε κι εσείς μία χάρη, όχι σε μένα, αλλά στο δυσπρόσιτο νηπιαγωγείο μου; Μπορείτε να μας φτιάξετε ένα καινούριο κτίριο με αυλή (γιατί δεν έχουμε), ένα προσβάσιμο κτίριο (γιατί δεν έχουμε), ένα ασφαλές κτίριο (γιατί δεν έχουμε) και να μας στείλετε εκπαιδευτικό προσωπικό ώστε να αναλογούν σε κάθε νηπιαγωγό 10-15 παιδάκια (γιατί όταν κλαίνε 3 προνήπια ταυτόχρονα δεν ξέρω ποιο να σφιχταγκαλιάσω); Κι εγώ σας υπόσχομαι να κάνω με τον νηπιαγωγικό τρόπο ό,τι θέματα θέλετε και θαύματα ακόμα. Αλλά μάλλον δεν το γνωρίζετε... καθημερινά γίνονται μικρά θαύματα σε κάθε τάξη του νηπιαγωγείου πανελληνίως! Σας προσκαλώ να κάνετε μία διαδικτυακή βόλτα στα ιστολόγια των νηπιαγωγείων και θα μάθετε πως θα έπρεπε να δουλεύουν όλες οι εκπαιδευτικές βαθμίδες και θα έπρεπε να προσκαλείτε νηπιαγωγούς να κάνουν μάθημα σε άλλες τάξεις. Επίσης σας προτείνω να διαβάσετε το βιβλίο "Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω τα έμαθα στο νηπιαγωγείο" του Robert Fulghum. Σας εκλιπαρώ, μη "σχολειοποιήσετε" τον υπέροχο κόσμο του νηπιαγωγείου, αντιθέτως "νηπιαγωγοποιήστε" και τις υπόλοιπες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Και τότε σας υπόσχομαι πως θα έχετε ευτυχισμένα και μορφωμένα παιδιά.