Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Βάιος Νταφούλης Δ/ντης ΕΣΥ Δρ. Παιδοψυχίατρος | 23 Απριλίου 2020, 22:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εκ μέρους και της δικής μου ειδικότητας και με την πολυετή εμπειρία και επαφή με παιδιά και εφήβους, θα ήθελα να επισημάνω κάποια σημεία. Είναι απαραίτητη η αύξηση των ωρών φυσικής αγωγής για τα παιδιά ιδίως του Γυμνασίου. Στην εφηβική ηλικία τα παιδιά έχουν τεράστια ανάγκη από άσκηση για εκτόνωση της ενέργειάς τους, καλύτερη φυσική κατάσταση, αποδοχή της εικόνας τους και κυρίως του σώματός τους και ομαλής ένταξης στην ομάδα συνομιλήκων (κοινωνικοποίηση, υγιείς σχέσεις μεταξύ συμμαθητών). Δεν κρίνω σκόπιμο να υπάρχουν επιπλέον εξεταστέα μαθήματα (π.χ. Βιολογία) που εντείνουν το άγχος των εξετάσεων και δη της στείρας αποστήθισης στα παιδιά. Οι εξετάσεις είναι ιδιαίτερα αγχογόνος παράγοντας για παιδιά σε αυτή την ηλικία και έχουν ιδιαίτερα θετικό αντίκτυπο στη μαθησιακή διαδικασία, σε αντίθεση με τη βιωματική μάθηση απαλλαγμένη από το άγχος εξετάσεων. Με εκτίμηση, Δρ. Βάιος Νταφούλης, Ιατρός Παιδοψυχίατρος Διευθυντής Παιδοψυχιατρικής Κλινικής Γ.Ν.Θ. Ιπποκράτειο