Τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι μια καλή αφορμή ώστε μέσω της περιβαλλοντικής αγωγής να καλυφθεί η ελλιπής διδασκαλία των μαθητών της β/θμιας, στις γεωεπιστήμες.
Ως εκ τούτου είναι αναγκαίο τουλάχιστον ένας θεματικός κύκλος (2 ώρες εβδομαδιαίως) να αφιερωθεί στην περιβαλλοντική αγωγή με ανάθεση στους καθ'ύλην αρμόδιους γεωεπιστήμονες (ΠΕ04.05 και ΠΕ12.13).
Οι ενότητες του εν λόγω θεματικού κύκλου θα μπορούν να περιλαμβάνουν υλικό και δράσεις σχετικά με τη σεισμική δράση και την αντιμετώπιση των σεισμικών κινδύνων, την ηφαιστειότητα, τη γεωθερμική ενέργεια, τον ορυκτό πλούτο (μοχλό για την ανάπτυξη της χώρας), τους υδατικούς πόρους, την διαχείριση και την προστασία τους, καθώς και μια πληθώρα άλλων θεμάτων υψίστης σημασίας για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας.
Επιπρόσθετα,οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί πολίτες, θα μπορέσουν να ενημερωθούν για τους γεωλογικούς κινδύνους–φυσικές καταστροφές (σεισμοί, κατολισθήσεις, πλημμύρες, ξηρασία, κλιματική αλλαγή) και τα μέτρα πρόληψης –προστασίας για την ασφάλεια και ευημερία του ανθρώπου αλλά και την διατήρηση των μνημείων της φύσης (ιαματικά νερά, υγροτόποι,ορυκτά και πετρώματα, απολιθώματα, γεωμυθολογικά και γεωπεριβαλλοντικά μονοπάτια, γεώτοποι–γεωπάρκα, διαχείριση και προστασία τους).
Τα εργαστήρια δεξιοτήτων είναι μια καλή αφορμή ώστε μέσω της περιβαλλοντικής αγωγής να καλυφθεί η ελλιπής διδασκαλία των μαθητών της β/θμιας, στις γεωεπιστήμες. Ως εκ τούτου είναι αναγκαίο τουλάχιστον ένας θεματικός κύκλος (2 ώρες εβδομαδιαίως) να αφιερωθεί στην περιβαλλοντική αγωγή με ανάθεση στους καθ'ύλην αρμόδιους γεωεπιστήμονες (ΠΕ04.05 και ΠΕ12.13). Οι ενότητες του εν λόγω θεματικού κύκλου θα μπορούν να περιλαμβάνουν υλικό και δράσεις σχετικά με τη σεισμική δράση και την αντιμετώπιση των σεισμικών κινδύνων, την ηφαιστειότητα, τη γεωθερμική ενέργεια, τον ορυκτό πλούτο (μοχλό για την ανάπτυξη της χώρας), τους υδατικούς πόρους, την διαχείριση και την προστασία τους, καθώς και μια πληθώρα άλλων θεμάτων υψίστης σημασίας για την αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας. Επιπρόσθετα,οι σημερινοί μαθητές και αυριανοί πολίτες, θα μπορέσουν να ενημερωθούν για τους γεωλογικούς κινδύνους–φυσικές καταστροφές (σεισμοί, κατολισθήσεις, πλημμύρες, ξηρασία, κλιματική αλλαγή) και τα μέτρα πρόληψης –προστασίας για την ασφάλεια και ευημερία του ανθρώπου αλλά και την διατήρηση των μνημείων της φύσης (ιαματικά νερά, υγροτόποι,ορυκτά και πετρώματα, απολιθώματα, γεωμυθολογικά και γεωπεριβαλλοντικά μονοπάτια, γεώτοποι–γεωπάρκα, διαχείριση και προστασία τους).