Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ως υποψηφίων μεντόρων;Σχόλιο του χρήστη Δήμος Χλωπτσιούδης | 6 Δεκεμβρίου 2010, 11:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ποια είναι κατά τη γνώμη σας τα πιο σημαντικά κίνητρα για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών ως υποψηφίων μεντόρων; Ένας εκπαιδευτικός για να επιλέξει μία τέτοια ιδιότητα θα πρέπει να επιθυμεί να μεταφέρει τη διδακτική του εμπειρία σε ενήλικες. Αυτό μπορεί να επέλθει μόνο με την αναγνώριση του συγγραφικού έργου και της κατάρτισης που μπορεί το άτομο να απέκτησε. Μία αναγνώριση τόσο σε υπηρεσιακό επίπεδο (ανώτερη βαθμίδα) όσο και σε μισθολογικό επίπεδο (επίδομα κατάρτισης). Επί της ουσίας ο μέντορας θεσμικά πρέπει θα είναι ισότιμος στην υπηρεσιακή ιεραρχία με ένα διευθυντή σχολείου και μία θέση κατώτερος ενός σχολικού συμβούλου (ο οποίος θα έχει υπό την εποπτεία του μέντορες και διευθυντές, αναβαθμίζοντας το ρόλο του θεσμού). Έτσι, δίνεται η ευκαιρία σε δασκάλους που δε θέλουν -για υπηρεσιακούς λόγους ή δεν αξιολογήθηκαν αναλόγως- να γίνουν διευθυντές να στραφούν προς το θεσμό του μέντορα.