Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Σενέκας | 23 Απριλίου 2020, 22:01
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η απόφαση της Κυβέρνησης για την επαναφορά των Λατινικών στο Λύκειο ως πανελλαδικώς εξεταζόμενου μαθήματος θα οδηγήσει στην αναβάθμιση των κλασικών και ανθρωπιστικών σπουδών στα σχολεία.Η Κοινωνιολογία είναι ένα ενδιαφέρον και χρήσιμο μάθημα, όπως όλα τα μαθήματα, αλλά είναι ακατάλληλο για εξέταση σε πανελλαδικό επίπεδο.Οι μαθητές αυτής της ηλικίας δεν είναι παιδαγωγικά έτοιμοι για εξέτασή τους σε αυτό το μάθημα λόγω της δυσκολίας που παρουσιάζει γενικότερα η Κοινωνιολογία και της ανυπαρξίας κατάλληλου βιβλίου για εξέταση στις πανελλαδικές εξετάσεις.Το βιβλίο είναι γραμμένο για διδασκαλία στη Γ΄Λυκείου και όχι για Πανελλαδικές εξετάσεις. Στις απαιτήσεις αυτού του μαθήματος είναι πιο εύκολο να ανταποκριθούν οι φοιτητές, οι οποίοι θα έχουν αναπτύξει πιο ώριμη, κριτική σκέψη.Τα Λατινικά είναι απαραίτητα για την εισαγωγή των φοιτητών στις φιλοσοφικές και νομικές σχολές.Τυχόν αστοχίες του υπάρχοντος διδακτικού υλικού μπορούν να διορθωθούν.