• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΛΙΑΝΟΣ' | 23 Απριλίου 2020, 22:46

    Είναι πάρα πολύ κακό και απαράδεκτο να εισάγεται η διδασκαλία ξένης γλώσσας από το νηπιαγωγείο, όπου οι μαθητές βρίσκονται στην ηλικία των τεσσάρων με πέντε ετών. Μια περίοδο, όπου τα παιδιά βρίσκονται στο στάδιο της προλογικής ανάπτυξης, (4-15 ετών σύμφωνα με τον Γάλλο παιδιαγωγό τον Piaget και όχι μόνο). Σε αυτό αναπτύσσουν την ικανότητα κατανόησης της μητρικής γλώσσας, την οποία την κατακτούν σταδιακά. Αν εισαχθεί η διδασκαλία αγγλικών στο νηπιαγωγείο τότε αργότερα θα υπάρχει σοβαρό πρόβλημα με την γλωσσική ανάπτυξη των παιδιών, αλλά και με την κατάκτηση της ελληνικής γλώσσας που είναι και η μητρική τους. Κάτι που θα γίνει ακόμη πιο σοβαρό με την εισαγωγή και δεύτερης ξένης γλώσσας στο δημοτικό και το γυμνάσιο. Προτείνω να εισαχθεί η διδασκαλία των αγγλικών στα παιδιά από την Ε' του δημοτικού μόνο για δύο ώρες στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του δημοτικού και τρείς στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα του γυμνασίου. Πάντοτε σταδιακά και όχι με το φόρτωμα ύλης και το άγχος των εξετάσεων. Έτσι τα παιδιά θα είναι πιο ώριμα να κατακτήσουν μια ξένη γλώσσα να την αφομοιώσουν, θαυμάζονταςι και δίνοντας πάντοντε μεγαλύτερη έμφαση στην καλλιέργία της ελληνικής και μητρικής γλώσσας που είναι το ζητούμενο κυρίως στο νηπιαγωγείο, το δημοτικό και το γυμνάσιο.