Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Άγγελος, Μαργαρίτα, Κωνσταντίνα | 23 Απριλίου 2020, 22:31
Είμαστε μαθητές της Β΄ τάξης στο 24ο Λύκειο της Θεσσαλονίκης. Με αφορμή το πρόσφατο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο κατατίθεται στη Βουλή την μεθεπόμενη εβδομάδα, θέλουμε να διατυπώσουμε τις δικαιολογημένες ενστάσεις μας. Όπως γνωρίζετε, τα παιδιά τα οποία φοιτούν κάθε χρόνο στην Γ΄ Λυκείου καλούνται να αντιμετωπίσουν όχι μόνο το άγχος των επικείμενων Πανελλαδικών εξετάσεων και τις ατελείωτες ώρες μελέτης αλλά και τα μαθήματα του σχολείου τους στα οποία θα βαθμολογηθούν και θα δώσουν ενδοσχολικές εξετάσεις. Για αυτόν ακριβώς το λόγο θεωρούμε απαράδεκτη την εισαγωγή της Ιστορίας και των Μαθηματικών ως κόντρα μαθήματα. Η διαφωνία μας αυτή πηγάζει από τη σκέψη πως τα δύο μαθήματα αυτά όχι μόνο δεν συνδέονται με τα υπόλοιπα εξεταζόμενα μαθήματα αλλά και ο βαθμός δυσκολίας τους είναι πολύ υψηλός. Έχουμε, λοιπόν, την απορία: πως μπορεί ένας μαθητής ο οποίος όλη τη χρονιά προετοιμάζεται για συγκεκριμένα μαθήματα, με τη δική τους δυσκολία το καθένα, να ανταποκριθεί σε ένα ακόμα γνωρίζοντας παράλληλα πως η επίδοση του σε αυτό θα καθορίσει εν μέρει την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Η αγωνία μας μοιράζεται και από χιλιάδες άλλα παιδιά τα οποία, δυστυχώς, θα βρεθούν σε αυτή τη θέση. Ελπίζουμε, γνωρίζοντας την ευαισθησία σας σε τέτοια ζητήματα, να εισακούσετε τις εκκλήσεις όλων και με γνώμονα τη λογική να αποσύρετε την διάταξη για το κόντρα μάθημα, το οποίο παει... κόντρα στις προσπάθειες μας. Με εκτίμηση, Βασιλείου Άγγελος Ανδριανοπούλου Μαργαρίτα Ανδριώτη Κωνσταντίνα