• Σχόλιο του χρήστη 'ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΙΚΟΣ' | 6 Δεκεμβρίου 2010, 11:47

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ. Ειμαι εκπαιδευτικός, έχω υπηρετησει σε διοικητικές θέσεις και είμαι αντίθετος στις ξαφνικές αλλαγές. Π.χ. θα μπορούσε να ανακοινωθεί στους μαθητές της Α΄ Λυκείου του επόμενου έτους ότι θα ισχύσει κάποιο άλλο σύστημα, όταν αυτοί αποφοιτήσουν δηλαδή στις Παν. Εξετάσεις του 2014. Σε αυτήν την περίπτωση ο μαθητής θα προετοιμάζονταν σε όλο το Λύκειο για το πώς θα διαχειριστεί την επιλογή σπουδών και επαγγέλματος. Τα ΓΡΑΣΕΠ και ΚΕΣΥΠ πρέπει να αποκτήσουν σύστημα αξιολόγησης, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που υλοποιούν τον ΣΕΠ στην τάξη πρέπει να ορίζονται με συγκεκριμένα κριτήρια και όχι ως συνήθως για συμπλήρωση ωραρίου, τα οποία και να ελέγχονται από τα οικεία ΠΥΣΔΕ. Στην σημερινή εποχή πάντως πιστεύω ότι η καλύτερη επιλογή για τους μαθητές είναι η τεχνική-επαγγελματική εκπαίδευση που οδηγεί σε ταχύτερη επαγγελματική αποκατάσταση, φυσικά με την προϋπόθεση ότι θα στηριχτεί από όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς αλλά και στον εκσυχρονισμό των προγραμμάτων σπουδών και των εργαστηριακών υποδομών. Ν.Π.Νικολάου Μηχ. Μηχ/κος Msc ΕΜΠ