Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Elena | 23 Απριλίου 2020, 23:48
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πως μπορεί να τεκμηριωθεί ως αναβάθμιση του σχολείου η αύξηση μαθητών; Πως θα επιτύχουν οι παιδαγωγοί στα νήπια κοινωνική αποστασιοποίηση εν μέσω πανδημίας; Γιατί τα νήπια χρειάζονται μαθήματα αγγλικών όταν τα βασικότερα που θα έπρεπε να μάθουν δεν εξασφαλίζονται με το ισχύον σύστημα; Μπορούν τα σχολικά κτίρια να υποστηρίξουν τέτοιου είδους ρυθμίσεις; Τα αναρωτήθηκε όλα τα παραπάνω κανείς όταν σύντασσε αυτές τις διατάξεις. Προφανώς και δεν ενδιαφέρεται κανείς πως βελτιωθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο. Αρκεί να βγαίνουν τα νούμερα, κυριολεκτικά και μεταφορικά...