• Σχόλιο του χρήστη 'Elena' | 23 Απριλίου 2020, 23:02

    Πως μπορεί να τεκμηριωθεί ως αναβάθμιση του σχολείου η αύξηση μαθητών; Πως θα επιτύχουν οι παιδαγωγοί στα νήπια κοινωνική αποστασιοποίηση εν μέσω πανδημίας; Γιατί τα νήπια χρειάζονται μαθήματα αγγλικών όταν τα βασικότερα που θα έπρεπε να μάθουν δεν εξασφαλίζονται με το ισχύον σύστημα; Μπορούν τα σχολικά κτίρια να υποστηρίξουν τέτοιου είδους ρυθμίσεις; Τα αναρωτήθηκε όλα τα παραπάνω κανείς όταν σύντασσε αυτές τις διατάξεις. Προφανώς και δεν ενδιαφέρεται κανείς πως βελτιωθεί το ελληνικό δημόσιο σχολείο. Αρκεί να βγαίνουν τα νούμερα, κυριολεκτικά και μεταφορικά...