Προσπαθώ να καταλάβω γιατί πάλι αυξάνετε τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα. Σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη ο αριθμός των μαθητών δεν ξεπερνά τους 15 ανά τμήμα και εσείς (όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις) συνεχίζετε την τακτική του "να στοιβάζουμε" πολλά παιδιά σε πολύ μικρές αίθουσες. Μέσα σε ένα τόσο μεγάλο πληθυσμό παιδιών σε κάθε τάξη βρίσκονται και πολλά, πλέον, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, που ουσιαστικά μόνο κακό τους κάνουμε. Απορώ δεν σας ενδιαφέρει η ποιότητα του μαθήματος που θα γίνονται σε αυτές τις τάξεις;Επιπλέον, τα νηπιαγωγεία δεν έχουν ανάγκη από αγγλικά, γυμναστική και πληροφορική, αλλά από σχολικούς ψυχολόγους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής.
Επισκεφτείτε τα σχολεία για να καταλάβατε την πραγματικότητα.
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί πάλι αυξάνετε τον αριθμό των παιδιών στα τμήματα. Σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη ο αριθμός των μαθητών δεν ξεπερνά τους 15 ανά τμήμα και εσείς (όπως και όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις) συνεχίζετε την τακτική του "να στοιβάζουμε" πολλά παιδιά σε πολύ μικρές αίθουσες. Μέσα σε ένα τόσο μεγάλο πληθυσμό παιδιών σε κάθε τάξη βρίσκονται και πολλά, πλέον, παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, που ουσιαστικά μόνο κακό τους κάνουμε. Απορώ δεν σας ενδιαφέρει η ποιότητα του μαθήματος που θα γίνονται σε αυτές τις τάξεις;Επιπλέον, τα νηπιαγωγεία δεν έχουν ανάγκη από αγγλικά, γυμναστική και πληροφορική, αλλά από σχολικούς ψυχολόγους και νηπιαγωγούς ειδικής αγωγής. Επισκεφτείτε τα σχολεία για να καταλάβατε την πραγματικότητα.