Θα πρότεινα τρεις άξονες δεξιοτήτων, για όλους τους μαθητές, χωρίς διακρίσεις, πάντοτε με το κατάλληλο επιμορφωμένο/καταρτισμένο προσωπικό και την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή.
1) Σύγχρονα δεδομένα (ΤΠΕ, επιχειρηματικότητα, πρωτοβουλία, καινοτομία)
2) Κοινωνικές δεξιότητες και αξίες (περιβαλλοντική παιδεία, ευγένεια, αλληλεγγύη, συλλογικότητα, ενσυναίσθηση, σεξουαλική αγωγή)
3) Πρακτικές δεξιότητες (μαγειρική/ζαχαροπλαστική, αυτοάμυνα, πρώτες βοήθειες, καλλιέργεια φυτών/φροντίδα ζώων, οικοκυρικά, οικιακή οικονομία)
Θα πρότεινα τρεις άξονες δεξιοτήτων, για όλους τους μαθητές, χωρίς διακρίσεις, πάντοτε με το κατάλληλο επιμορφωμένο/καταρτισμένο προσωπικό και την κατάλληλη υλικοτεχνική υποδομή. 1) Σύγχρονα δεδομένα (ΤΠΕ, επιχειρηματικότητα, πρωτοβουλία, καινοτομία) 2) Κοινωνικές δεξιότητες και αξίες (περιβαλλοντική παιδεία, ευγένεια, αλληλεγγύη, συλλογικότητα, ενσυναίσθηση, σεξουαλική αγωγή) 3) Πρακτικές δεξιότητες (μαγειρική/ζαχαροπλαστική, αυτοάμυνα, πρώτες βοήθειες, καλλιέργεια φυτών/φροντίδα ζώων, οικοκυρικά, οικιακή οικονομία)