• Σχόλιο του χρήστη 'Γκαγκαστάθης Αθανάσιος' | 23 Απριλίου 2020, 23:59

    Εν μέσω πανδημίας θα έπρεπε να προσαρμοστεί το πνεύμα και το γράμμα του νόμου και στα επιδημιολογικά δεδομένα ,εκτός από τα παιδαγωγικά και διδακτικά κριτήρια. Ως εκ τούτου λοιπόν ο αριθμός 22 μαθητές ανά τμήμα θα ήταν σωστό να προβλέπει το νομοσχέδιο.Αυτός ο αριθμός δεν υπάρχει λόγος να δεσμεύει την οργανικότητα του σχολείου,αλλά την τάξη.Επίσης όλοι οι νομοθέτες μέχρι τώρα επιμένουν στο θέμα της προσαύξησης να το προσδιορίζουν με ποσοστά.Το γιατί ποτέ δεν το κατάλαβα(μαθητές ως δεκαδικά ψηφία δεν ταιριάζει). Προτείνω λοιπόν να προβλέπει το νομοσχέδιο συν δύο μαθητές προσαύξηση.Ο ανώτερος δηλαδή αριθμός 22+2=24 μαθητές ανά τμήμα σε κάθε τάξη.Αν υπάρχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες , παράλληλη στήριξη,τμήμα ένταξης και ΑΜΕΑ ,θα πρέπει να εκλαμβάνονται κάθε μαθητής-μαθήτρια ως τρεις,με ανώτερο επιτρεπτό αριθμό μαθητών αυτής της κατηγορίας τρεις ανά τμήμα. Ο ελάχιστος αριθμός ανά τμήμα θα πρέπει να είναι 12.Και εξηγώ το σκεπτικό μου.Στους 24 μαθητές ο Σύλλογος Διδασκόντων αποφασίζει αν το τμήμα μπορεί να λειτουργήσει.Αν όχι έχουμε 24:2=12, έχουμε δύο τμήματα από 12 και 12 μαθητές έκαστο. Εν κατακλείδι λοιπόν προτείνω η παράγραφος 3 του άρθρου 49 να συνταχθεί ως εξής: Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα είναι είκοσι δύο (22), με δυνατότητα προσαύξησης κατά 2 μαθητές με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας. Εκτός από τα ολιγοθέσια σχολεία, ο ελάχιστος αριθμός των μαθητών δεν μπορεί να είναι μικρότερος από δώδεκα(12)μαθητές ανά τμήμα.»