Αναμφισβήτητα η ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ιδεολογία του Δημόσιου Νηπιαγωγείου αφού με την εισαγωγή θεματικών ενοτήτων στο Νηπιαγωγείο καταπατώνται τόσο η φιλοσοφία του όσο και οι βασικές του αρχές.
Ο ρόλος του Νηπιαγωγού είναι να παρέχει ερεθίσματα και γνώσεις στα παιδιά αυτής της τρυφερής ηλικίας 4-6 ετών μέσω του παιχνιδιού με παιγνιώδη τρόπο, να οργανώνει την διδασκαλία και τις διαθεματικές δραστηρίοτητες έχοντας ως επίκεντρο αποκλειστικά και μόνο το παιδί δράσεις όμως οι οποίες δεν είναι εφικτές και παραμερίζονται με την εισαγωγή των ειδικοτήτων στο Νηπιαγωγείο.
Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να υπηρετεί την βαθμίδα για την οποία έχει εκπαιδευτεί για να μπορέσει να είναι αποτελεσματικός και ωφέλιμος για τους μαθητές του γιατί αλλιώς αλλοιώνεται και υποβαθμίζεται ο ρόλος της εκπαίδευσης και της παιδείας γενικότερα έχοντας ως αποκλειστικούς αποδέκτες αυτής της αλλοίωσης τους μαθητές πράγμα το οποίο είναι άδικο.
Είναι λυπηρό και άδικο να θυσιάζεται το πιο δημιουργικό κομμάτι της εκπαίδευσης για να εξυπηρετηθούν οι ειδικότητες.
Αναμφισβήτητα η ψήφιση του παρόντος νομοσχεδίου έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την ιδεολογία του Δημόσιου Νηπιαγωγείου αφού με την εισαγωγή θεματικών ενοτήτων στο Νηπιαγωγείο καταπατώνται τόσο η φιλοσοφία του όσο και οι βασικές του αρχές. Ο ρόλος του Νηπιαγωγού είναι να παρέχει ερεθίσματα και γνώσεις στα παιδιά αυτής της τρυφερής ηλικίας 4-6 ετών μέσω του παιχνιδιού με παιγνιώδη τρόπο, να οργανώνει την διδασκαλία και τις διαθεματικές δραστηρίοτητες έχοντας ως επίκεντρο αποκλειστικά και μόνο το παιδί δράσεις όμως οι οποίες δεν είναι εφικτές και παραμερίζονται με την εισαγωγή των ειδικοτήτων στο Νηπιαγωγείο. Κάθε εκπαιδευτικός οφείλει να υπηρετεί την βαθμίδα για την οποία έχει εκπαιδευτεί για να μπορέσει να είναι αποτελεσματικός και ωφέλιμος για τους μαθητές του γιατί αλλιώς αλλοιώνεται και υποβαθμίζεται ο ρόλος της εκπαίδευσης και της παιδείας γενικότερα έχοντας ως αποκλειστικούς αποδέκτες αυτής της αλλοίωσης τους μαθητές πράγμα το οποίο είναι άδικο. Είναι λυπηρό και άδικο να θυσιάζεται το πιο δημιουργικό κομμάτι της εκπαίδευσης για να εξυπηρετηθούν οι ειδικότητες.