Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου προϋποθέτει πρωτίστως ότι το Κράτους δια του αρμόδιου Υπουργείου έχει μεριμνήσει για την επαρκή στελέχωση, την ύπαρξη βοηθητικού προσωπικού για το γραφειοκρατικό κομμάτι και φυσικά την κατάλληλη κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή. Όταν αυτά έχουν λυθεί, τότε ίσως μπορούμε να κουβεντιάσουμε για αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.
Επίσης, προσοχή μην μας κάνετε Αμερική με τιμωρητική αξιολόγηση και υποχρηματοδοτούμενα/γκετοποιημένα σχολεία. Είναι ήδη πολλά σχολεία υποβαθμισμένα, ας βοηθήσουμε αυτά και όχι να βουλιάξουμε και άλλα.
Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου προϋποθέτει πρωτίστως ότι το Κράτους δια του αρμόδιου Υπουργείου έχει μεριμνήσει για την επαρκή στελέχωση, την ύπαρξη βοηθητικού προσωπικού για το γραφειοκρατικό κομμάτι και φυσικά την κατάλληλη κτιριακή και υλικοτεχνική υποδομή. Όταν αυτά έχουν λυθεί, τότε ίσως μπορούμε να κουβεντιάσουμε για αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου. Επίσης, προσοχή μην μας κάνετε Αμερική με τιμωρητική αξιολόγηση και υποχρηματοδοτούμενα/γκετοποιημένα σχολεία. Είναι ήδη πολλά σχολεία υποβαθμισμένα, ας βοηθήσουμε αυτά και όχι να βουλιάξουμε και άλλα.