Θεωρώ ότι είναι αδιανόητο για το κάθε παιδί που μπήκε σε ένα πρότυπο γυμνάσιο να μην ακολουθήσει την φοίτησή του αυτοδίκαια στο αντίστοιχο πρότυπο λύκειο. Αυτό αφορά είτε τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα πρότυπα γυμνάσια είτε όμως και αυτά που θα δώσουν φέτος εξετάσεις για μπούνε στα πρότυπα δημόσια γυμνάσια. Ως μητέρα δύο παιδιών όπου το ένα θα πάει φέτος στην Α λυκείου του αντίστοιχου πρότυπου σχολείου του και το άλλο προετοιμάζεται με μεγάλο ζήλο από μόνο του για να περάσει στην Α γυμνασίου του αντίστοιχου πρότυπου σχολείου αναρωτιέμαι αν είναι σωστό για το δεύτερό μου παιδί να μπει σε αυτή την διαδικασία.
Και αυτό γιατί :
1. Σκέφτομαι το ψυχολογικό σοκ του παιδιού μου όταν στην γ γυμνασίου μπορεί και να χρειαστεί να χάσει τους φίλους του αλλά και το σχολικό του περιβάλλον από μια ατυχία της στιγμής.
2. Χάνει την ευκαιρία να φοιτήσει σε ένα καλό ιδιωτικό σχολείο με κάποια μερική υποτροφία -και εδώ αναρωτιέμαι μήπως η κυβέρνηση προωθεί την καλυτέρευση του επιπέδου των ιδιωτικών σχολείων.
3. θα χρειαστεί σε όλη την Γ γυμνασίου να εστιάσει στα δύο μαθήματα (γλώσσα και μαθηματικά) για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τυχόν μαθητές που προετοιμάζονται μόνο σε αυτά τα δύο μαθήματα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα. Με αυτόν το τρόπο θα υπάρξει υποβάθμιση των υπολοίπων μαθημάτων -που σημαίνει υποβάθμιση της γενικής καλλιέργειας του παιδιού- προς όφελος μόνο των εξεταζόμενων μαθημάτων. Και εδώ αναρωτιέμαι αν ο σκοπός σας είναι να δώσετε επιπλέον πελατεία στα φροντιστήρια προετοιμασίας με τις επιπλέον εξετάσεις.
Θεωρώ ότι είναι αδιανόητο για το κάθε παιδί που μπήκε σε ένα πρότυπο γυμνάσιο να μην ακολουθήσει την φοίτησή του αυτοδίκαια στο αντίστοιχο πρότυπο λύκειο. Αυτό αφορά είτε τα παιδιά που φοιτούν ήδη στα πρότυπα γυμνάσια είτε όμως και αυτά που θα δώσουν φέτος εξετάσεις για μπούνε στα πρότυπα δημόσια γυμνάσια. Ως μητέρα δύο παιδιών όπου το ένα θα πάει φέτος στην Α λυκείου του αντίστοιχου πρότυπου σχολείου του και το άλλο προετοιμάζεται με μεγάλο ζήλο από μόνο του για να περάσει στην Α γυμνασίου του αντίστοιχου πρότυπου σχολείου αναρωτιέμαι αν είναι σωστό για το δεύτερό μου παιδί να μπει σε αυτή την διαδικασία. Και αυτό γιατί : 1. Σκέφτομαι το ψυχολογικό σοκ του παιδιού μου όταν στην γ γυμνασίου μπορεί και να χρειαστεί να χάσει τους φίλους του αλλά και το σχολικό του περιβάλλον από μια ατυχία της στιγμής. 2. Χάνει την ευκαιρία να φοιτήσει σε ένα καλό ιδιωτικό σχολείο με κάποια μερική υποτροφία -και εδώ αναρωτιέμαι μήπως η κυβέρνηση προωθεί την καλυτέρευση του επιπέδου των ιδιωτικών σχολείων. 3. θα χρειαστεί σε όλη την Γ γυμνασίου να εστιάσει στα δύο μαθήματα (γλώσσα και μαθηματικά) για να μπορέσει να ανταγωνιστεί τυχόν μαθητές που προετοιμάζονται μόνο σε αυτά τα δύο μαθήματα σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα. Με αυτόν το τρόπο θα υπάρξει υποβάθμιση των υπολοίπων μαθημάτων -που σημαίνει υποβάθμιση της γενικής καλλιέργειας του παιδιού- προς όφελος μόνο των εξεταζόμενων μαθημάτων. Και εδώ αναρωτιέμαι αν ο σκοπός σας είναι να δώσετε επιπλέον πελατεία στα φροντιστήρια προετοιμασίας με τις επιπλέον εξετάσεις.