Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΕΥΓΕΝΗ | 24 Απριλίου 2020, 00:41
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο σχολείο δεν έρχεται για να καλύψει άλλες ανάγκες και ελλείψεις. Οι ελλείψεις σε υλικοτε νίκες υποδομές, προσωπικό ή εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό λείπει από όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοι της αγγλικής γλώσσας ειναι από τους πλέον καταρτισμενους στην εκμάθηση της γλώσσας σε όλες τις ηλικίες αφού για χρόνια διδάσκουν σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Διδάσκοντας ήδη σε παιδιά από 5,5 6 χρόνων στο δημοτικό έχουν γνώση στη διδασκαλία της γλώσσας σε παιδιά μικρής ηλικίας μέσω παιχνιδιού, τραγουδιού κλπ. Η ειδικότητα μας είναι πάντα πρωτοπόρα σε νέες μεθόδους διδασκσλιας. Στις πρώτες τάξεις του δημοτικού τα αγγλικά αποτελούν αγαπημένο μάθημα των παιδιών και δείχνουν πάντα ενθουσιασμό σε αυτό. Κάποιοι εκφράζονται σαν να πρόκειται τα αγγλικά να αποτελέσουν μάθημα με ύλη που πρέπει να καλυφθεί ή ασκήσεις για το σπίτι. Δεν πρόκειται για κάτι τέτοιο βέβαια. Αυτό δεν γίνεται ούτε στην Α και Β δημοτικού. Όσον αφορά τα προβλήματα που αναφέρονται από καποιους για τα διγλωσσα παιδιά, οι έρευνες δείχνουν ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που πολλοί υποστηρίζουν. Εδω παραθέτω μια μόνο έρευνα από τις πολλές για τα πλεονεκτήματα της διγλωσσιαςσπο την Καθημερινή. https://www.kathimerini.gr/842135/article/epikairothta/episthmh/h-diglwssia-den-anhsyxei-pleon-goneis-daskaloys Εως πρόσφατα, σε πολλούς γονείς και δασκάλους επικρατούσε η αντίληψη ότι τα δίγλωσσα παιδιά εμφανίζουν δυσκολίες στην εκπαίδευση συγκρινόμενα με παιδιά που μεγαλώνουν χρησιμοποιώντας μία γλώσσα στην καθημερινότητά τους. Ωστόσο, ολοένα περισσότερες επιστημονικές έρευνες κατατείνουν στο ότι η διγλωσσία όχι μόνο δεν αποτελεί εμπόδιο, αλλά συχνά αποδεικνύεται χρήσιμο εφόδιο. Ενισχυμένη μνήμη, ικανότητα προσοχής, επικοινωνίας και κοινωνικής αλληλεπίδρασης είναι κάποια από τα πλεονεκτήματα που παρατηρούν τα τελευταία χρόνια οι επιστήμονες σε ανθρώπους που μεγαλώνουν ως δίγλωσσοι. Η διακεκριμένη καθηγήτρια Ψυχολογίας, Ελεν Μπιάλιστοκ, από το Πανεπιστήμιο Γιορκ του Καναδά, η οποία εδώ και 40 έτη διερευνά τα πλεονεκτήματα της διγλωσσίας στα παιδιά, διαπίστωσε ότι η ακτίνα επιρροής της διγλωσσίας αγγίζει και τις μεγαλύτερες ηλικίες. Συγκεκριμένα, τα ευρήματα των μελετών της εστίασαν πρόσφατα στο ότι η διγλωσσία λειτουργεί προστατευτικά στη νοητική παρακμή, καθυστερώντας την εμφάνιση της νόσου Αλτσχάιμερ για περίπου τέσσερα έτη." Ας ενημερωθούμε λοιπόν καλύτερα, ας διαβάσουμε, ας ανοίξουμε το μυαλό μας και ας μην είμαστε πάντα αρνητικοί σε κάτι επειδή μας βγάζει από τη βολή μας, από τις συνήθειες και από ότι θεωρούμε δική μας κεκτημένο.