Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Olga Stavropoulou (diaviou190175) | 24 Απριλίου 2020, 01:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το νηπιαγωγείο είναι ένας χώρος δημιουργίας χαράς ερεθισμάτων και ποικίλων δραστηριοτήτων. Όμως δυστυχώς όποιος δεν έχει εργαστεί στον μοναδικό αυτό κόσμο των κόσμο των παιδιών δεν μπορεί να αντιληφθεί πόσο δύσκολο είναι να προσπαθείς να προσφέρεις τις γνώσεις σου σε τόσα πολλά παιδιά. Για να λειτουργήσει αρμονικά μια τάξη να αλληληπιδράσουν οι μαθητές να είναι συγκεντρωμένοι να υπάρχει μια ισορροπία και συνεργασία μπορεί να γίνει με το λιγότερο 20 με 21 παιδιά. Από εκεί και πάνω χάνεται η μαγεία γιατί όσο θέλεις να προσφέρεις δυστυχώς δεν μπορείς 25 παιδιά σε μια τάξη είναι πάρα πολλές για να μπορέσεις να αντιληφθείς τις δυνατότητες τις αδυναμίες τα συναισθήματα τους και την προσωπικότητα τους. Όσο και εαν θέλεις να τα μάθεις είναι τόσα πολλά και το πρόγραμμα τρέχει και εσύ όσο να θέλεις να είσαι εκει για όλα δεν θα καταφέρεις να στοχεύσεις στην ολόπλευρη ανάπτυξη νοητική συναισθηματική κοινωνική όλων των παιδιών. Θα σε εμποδίζει οι λάθος επιλογές που πάρθηκαν στο λάθος χρόνο....