Διαβάζω νηπιαγωγούς να λένε ότι οι πε06 δεν είναι κατιρτισμενοι για να διδάξουν σε νηπιαγωγείο. Ενώ η σχολή δίνει παιδαγωγική επάρκεια. Και παρακάτω προτείνουν να διδάσκουν οι ίδιοι τα αγγλικά!! Με τι εξειδίκευση;η απόκτηση άδειας διδασκαλίας με το lower ή το proficiency έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια. Πόσο μάλλον να διδάσκει κάποιος αγγλικά σε δημόσιο σχολείο χωρίς να είναι απόφοιτος τμήματος αγγλικής φιλολογίας. Τους προτείνω να δουν το υλικό για α και β δημοτικού του υπουργείου που δουλεύουμε και θα καταλάβουν σίγουρα ότι στοχεύουμε επίσης στην ολιστική ανάπτυξη του παιδιού με γλωσσικούς αλλά και παιδαγωγικούς στόχους χρησιμοποιώντας όπως έχουμε μάθει στη σχολή μας την επικοινωνιακη μέθοδο,τη διαθεματικοτητα, τα project. Δε σημαίνει λοιπόν ότι οι στόχοι του νηπιαγωγείου δεν εκπληρωνονται. Ίσα ίσα αν δουν το υλικό θα καταλάβουν ότι δουλεύουμε στην πρώτη και Δευτέρα σα να ήταν νηπιαγωγείο.
Διαβάζω νηπιαγωγούς να λένε ότι οι πε06 δεν είναι κατιρτισμενοι για να διδάξουν σε νηπιαγωγείο. Ενώ η σχολή δίνει παιδαγωγική επάρκεια. Και παρακάτω προτείνουν να διδάσκουν οι ίδιοι τα αγγλικά!! Με τι εξειδίκευση;η απόκτηση άδειας διδασκαλίας με το lower ή το proficiency έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια. Πόσο μάλλον να διδάσκει κάποιος αγγλικά σε δημόσιο σχολείο χωρίς να είναι απόφοιτος τμήματος αγγλικής φιλολογίας. Τους προτείνω να δουν το υλικό για α και β δημοτικού του υπουργείου που δουλεύουμε και θα καταλάβουν σίγουρα ότι στοχεύουμε επίσης στην ολιστική ανάπτυξη του παιδιού με γλωσσικούς αλλά και παιδαγωγικούς στόχους χρησιμοποιώντας όπως έχουμε μάθει στη σχολή μας την επικοινωνιακη μέθοδο,τη διαθεματικοτητα, τα project. Δε σημαίνει λοιπόν ότι οι στόχοι του νηπιαγωγείου δεν εκπληρωνονται. Ίσα ίσα αν δουν το υλικό θα καταλάβουν ότι δουλεύουμε στην πρώτη και Δευτέρα σα να ήταν νηπιαγωγείο.