Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 04 – Διδασκόμενα μαθήματα και αξιολόγηση μαθητών του ΓυμνασίουΣχόλιο του χρήστη Τσιούφη Χριστίνα | 24 Απριλίου 2020, 02:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δυστυχώς και αυτό το νομοσχέδιο ''πετάει στον κάλαθο αχρήστων'' τη χημεία.Μονοωρο μάθημα της Β ομάδας, μόνο στις 2 τάξεις του γυμνασίου!Αραγε τι εξυπηρετούν τα σεμινάρια για τη διασύνδεση της χημείας με την καθημερινότητα και για την πειραματική διδασκαλία;Πότε να τα διδάξουμε;Και πως ο μαθητης θ αγαπήσει το μάθημα , όταν μετα τις μηδαμινές γνωσεις που αποκτα στο γυμνάσιο , έρχεται η τεράστια ύλη του λυκείου;Επίσης , πως ο μαθητής θα κατανοήσει τη βιολογία οταν δεν έχει γνωρίσει τη χημεία του οργανισμού του; Εστω και τωρα ας σωθει κατι: Να συμπεριληφθει 1 ωρα στην α τάξη και να ενταχθεί στην α ομάδα.Διαφορετικα, ..ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΧΗΜΕΙΑ...δυστυχώς για άλλη μια φορα.