Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παναγιώτης Α. | 24 Απριλίου 2020, 02:49
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License![]() Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μειώνετε το μάθημα της Μελέτης στις μικρές τάξεις, ενώ γνωρίζετε ότι είναι το μοναδικό μάθημα που μπορούν να γίνουν δράσεις στο ήδη υπερφορτωμένο σε βασικά μαθήματα ωρολόγιο πρόγραμμα. Άντ' αυτού προστίθενται παραπάνω ώρες αγγλικών σε παιδιά που δε γνωρίζουν καλά καλά ανάγνωση και γραφή! Επιπλέον, αυξάνετε τους μαθητές ανά τμήμα χωρίς κανένα επιστημονικό και παιδαγωγικό υπόβαθρο, τη στιγμή που η διεθνής εκπαιδευτική πολιτική κατευθύνεται σε μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, γεγονός που επιφέρει ενίσχυση της διαφοροποιημένης εκπαίδευσης. Φυσικά η ενέργεια αυτή θα διαλύσει τα ολιγοθέσια σχολεία της επαρχίας, τα οποία ήδη είναι παρατημένα λόγω των άστοχων ενεργειών των προηγούμενων ηγεσιών. Στον βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων και της εξυπηρέτησης συμφερόντων, θυσιάζετε μαθητές και εκπαιδευτικούς και θα παραχθούν μαθητές με συγκεχυμένες γνώσεις, στοίβες ανέργων και απαξίωση του δημοσίου σχολείου. Ελπίζω να ανακαλέσετε.